A Könyvek és Én

Könyvmolyságom története

Az első blogbejegyzés mi másról szólhatna, ha nem arról, hogy hogyan szerettem meg a könyveket? Íme az én történetem.d7b820398b813675fff679ed19dada10.jpg

Amióta az eszemet tudom könyvek vesznek körül. Édesanyukám két éves koromtól kezdve magával vitt a könyvtárba, később tőle tanultam el azt a remek szokást, hogy minden egyes elolvasott könyvet  egy kis naplóba felírok (ez a szokásom azóta is megvan, imádom, nagyon jó visszanézegetni, szeretettel ajánlom mindenkinek). Az első "könyv" amit "olvastam" a Teknőc Benő könyvecske volt. A szüleim pedig minden nap olvastak nekem és a testvéremnek. Szóval egy könyvszerető családból jövök, nem csoda, hogy én is könyvmollyá váltam.

2010-ben olvastam el az első könyvemet, sosem felejtem el: a H2O sorozatból készült egy rövid könyvváltozat is. Imádtam az a filmsorozatot és így az első könyvem is ez volt, utána pedig a többi jött magától. Nagyon érdekes látni azt, hogy hogyan fejlődtem, komolyodtam az évek-évtizedek során. Azt gondolom, hogy az ember aktuális lelki- és mentális állapotát pontosan tükrözi az, hogy miket olvasott egy-egy időszakban. Természetesen nálam is voltak hullámvölgyek, sőt olyan időszak is amikor (most már szégyellem), de szégyelltem mások előtt olvasni (erről később lesz hosszabb bejegyzés). Lényeg a lényeg, olvasni csodálatos időtöltés, pontosan ezért született ez a blog is. Szeretném azt is bebizonyítani, hogy ez nem egy magányos tevékenység, hiszen fantasztikus érzés az, amikor, akár idegenekkel is, egy közös kapcsolódási pontra találunk a könyvek által.reviews_for_the_11_books_i_read_in_january_the_espresso_edition.jpg

Mi várható a blogon? Természetesen könyvajánlók, különböző témák és tematikák szerint, érdekesebb-személyesebb cikkek (például, hogy miért szégyelltem a mások előtt való olvasást)...és sok-sok más ötletem van még, remélem, hogy ezeket sikerül megvalósítanom és a ami még fontosabb, hogy Ti, Kedves Olvasók szeretni fogjátok ezeket!

Kellemes, könyvekkel teli hétvégét és jövő hét pénteken jön az első "igazi" cikk!

Címkék: bemutatkozás